Het Spoor Bijster  

Ga Terug   Het Spoor Bijster > Internet & Telefonie
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Onze sponsors houden u op deze website op de hoogte van interessante kortingen en aanbiedingen.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 28-07-2010, 10:59
InekeH InekeH is offline
beginnend Klager

Thumbs down Verlengen Vodafone

Half mei werd ik gebeld door een medewerker van Vodafone die mij wilde interesseren voor het verlengen van mijn abonnement. Omdat ik wel een smartphone wilde (HTC HD2) ben ik ingegaan op de aanbieding van verhogen van het abonnement naar 200 bellen/sms/web. De telefoon zou dan gratis zijn.

Echter tot op heden heb ik de telefoon niet ontvangen. Vodafone heeft eerder toegezegd de bestelling te annuleren, zodat ik het toestel en de verlenging via een ander bedrijf zou kunnen regelen. Maar in het systeem van Vodafone blijft iets misgaan, waardoor het andere bedrijf (GSMeasy) mijn toestel niet kan leveren.

Ik ben nu heel erg kwaad.

Dus als Vodafone je belt voor verlenging: niet doen!!! Doe het maar direct via een andere tussenpersoon/bedrijf.
Met citaat antwoorden
Oud 28-07-2010, 13:06
Bas's Avatar
Bas Bas is offline
Administrator

Standaard

Mijn vriendin had een tijdje terug ook een vodafone abbo maar wou er vanaf want ze belde er amper mee. Meerdere malen is ze gebeld door vodafone met de vraag of ze haar abbo wou verlengen of dat ze misschien iets anders wou maar ondanks dat ze de vraag iedere keer met nee beantwoord heeft bleven ze bellen. Die administratie daar deugt van geen kant.

Gelukkig is ze er nu vanaf en hebben ze niks meer te bellen
Oud 28-07-2010, 18:30
DirkJ DirkJ is offline
Administrator

Smile Een stukje correspondentie met het zeer onbetrouwbare Vodafone

Lees ook onderaan het privacy beleid van Vodafone

Beste mevrouw Prins,

Ik had gehoopt dat u mijn mail (goed) gelezen had. Dit heet van het kastje naar de muur sturen. Ik heb aangegeven dat die andere aanbieder al tijden onbereikbaar is en dat ik daar niets meer mee te maken wil hebben. Vodafone heeft mijn gegevens ongevraagd aan derden aangeboden die mij met verkeerde adviezen onder de naam van Vodafone hebben benaderd en schade hebben berokkend. Ik eis dat Vodafone deze onrechtmatige daad per ommegaande rechtzet teneinde de nodigde publiciteit en juridische stappen te voorkomen.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groeten,

xxx

Van: Vodafone Klantenservice [mailto:vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com]
Verzonden: woensdag 28 juli 2010 16:30
Aan: xxx@xxx.eu
Onderwerp: Afgelopen mei ben ik benaderd door iemand die zich als medewerkster van Vodaf... [Incident: 100726-001571]

Home | Contact | Inloggen

Antwoord op uw e-mail
Afgelopen mei ben ik benaderd door iemand die zich als medewerkster van Vodaf...

28-07-2010 Ons antwoord
Geachte heer xxx

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat er een abonnement wijziging heeft plaats gevonden.
Ik begrijp dat dit niet conform afspraak gegaan.
Ik zie dat de externe aanbieder Go Mobile is.

U dient hiervoor met hun contact op te nemen.

Go Mobile B.V.
Schutweg 15
5145 NP WAALWIJK
TelefoonNr 0416-564420

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

28-07-2010 Reactie.
Geachte heer, mevrouw,

Met dit bericht informeren wij u over de status van uw e-mail.
Het lukt ons niet om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Wij vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
26-07-2010 Uw vraag
Afgelopen mei ben ik benaderd door iemand die zich als medewerkster van Vodafone heeft voorgesteld. Naar nu blijkt blijkt het een dame te zijn geweest die namens een dealer van Vodfaone sprak. Zij vroeg me of ik tevreden was over mijn scherp sim only abonnement. Ik heb haar verteld dat ik tevreden was maar voornemens was in de zomer van 2010 een Ipad of laptop aan te schaffen waarop ik mobiel internet wens te gebruiken. Zij stelde mij voor een bel sms web abonnement te nemen. We hebben afgesproken dat het scherp abonnement per augustus 2010 zou overgaan in bel sms web. Nadat we de afspraak hadden gemaakt werd het abonnement per direct omgezet (tegen de afspraak in dus). Nu blijkt dat het bel sms web abonnement helemaal niet geschikt is voor mobiel internet. Ik ben dus onder valse voorwendselen door iemand gebeld namens Vodafone en voorts compleet verkeerd geadviseerd en tegen de afspraak in per direct van scherp naar bels sms omgezet. Omdat het nummer (0800-0200580) van de "partener" van Vodafone continue onbereikbaar blijkt verzoek ik u dringend en per omegaande mijn abonnement naar het oorspronkelijke scherp abonnement terug te zetten.

Dit schrijven heb ik tevens naar postbus 1500 6201 BM Maastricht verzonden.

Met vriendelijke groeten,
xxx
26-07-2010 Reactie.
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement.
Met citaat antwoorden
Oud 29-07-2010, 14:24
DirkJ DirkJ is offline
Administrator

Thumbs down Vodafone: Doe het niet!

Inmiddels getracht een fout voorgesteld abonnement (bel sms voor mobiel breedband wekt niet op de laptop ondanks advies) terug te draaien bij Vodafone. Vodafone zegt dat alleen de afdelling Campagnes de fout kan herstellen omdat zij de fout hebben gemaakt. Afdeling Campagnes is zeer slecht bereikbaar en als je na zo'n uur a anderhalf uur iemand te spreken krijgt zeggen ze glashard dat Vodafone zelf het moet doen of de vervbinding wordt verbroken omdat ze er geen zin in hebben.Als je een mail naar klantenservice stuurt wordt je gewoon het bos ingestuurd.

Vodafone is inmiddels minstens net zo erg als de andere inferieure malafide telecomaanbieders. VODAFONE DOE HET NIET!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels