![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Hoop dat ik dit op het goede forum post.
Heb een vraagje: ben met jeugdzorg in aanraking gekomen toen ik mijn vriend de deur heb uitgezet. Nou moeten wij van jeugdzorg met elkaar bij jeugdzorg om de tafel gaan,waar jeugdzorg dan ook bij zit. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan en wil dat dan ook niet. Ik geef mijn ex foto's ed van de kinderen, wat jeugdzorg mij min of meer ook verplicht. Voor de rest speelt het ook nog allemaal bij de rechter. Maar mijn vraag is eigenlijk: ben ik verplicht om met mijn ex te praten in het bijzijn van jeugdzorg ???? Gr. Piet |
|
|
|||
|
|||
|
niks moet alles mag, zolang de rechter jou niet heb opgedrongen om dat te doen wie zijn jeugdzorg dan? ik zelf ben gescheiden en heb de regeling vastgelegd in een ouderschapsplan dat de vader zijn kinderen mag zien wanneer hij wil en jeugdzorg vind dit niet goed voor de veiligheid en stabiliteit van de kinderen. nou de rechter heeft het plan goed gekeurd dus wie zijn hun?
|
|
|
|||
|
|||
|
Dank voor je antwoord,dacht dat er ook sprake was dat jeugdzorg de rechter moest adviseren.
Maar schijnbaar word dit dan toch niet altijd opgevolgt. |
|
|
|||
|
|||
|
als jij dat niet wilt dan niet..
BJZ kan je niet dwingen iets te doen, waarom zou BJZ het willen.? zeg dat je het uit belang van de kinderen niet wil doen, van die gesprekken komt stress, en stress kan je overbrengen op je kinderen, dus dat is niet goed, zeg dit ook tegen de rechter.. waarom je geen gesprek wilt aangaan met je ex. |