![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik het hier goed post. Maar ik heb een dringende vraag over het aanvragen van urgentie. Ik zit momenteel in een onuithoudbare situatie, ik woon samen in een koophuis De relatie is op de klippen en mijn ex doet er alles aan om de woonsituatie onmogelijk te maken, van ruzie te maken waar de kinderen bij zijn tot al het geld verstoppen zodat er geen boodschappen gedaan kan worden, met als gevolg dat de kinderen niets te eten hebben Kortom door de psychichse mishandeling wankel ik nu op het randje We hebben samen 3 kinderen waarvan 1 tje het down syndroom heeft Ook de kinderen gaan eraan onder door, vooral voor mijn kindje met down is het onuit houdbaar. Nu heb ik aan mijn wooningbouw vereniging gevraagd of er mogelijkheid tot urgentie in zit, maar zij zeggen geen urgentie te geven in geen geval. Mijn vraag is is er toch een mogelijkheid om urgentie aan te vragen, want dit houdt ik en mijn kinderen niet langer vol, probeer al bijn aeen jaar op de gewone weg een woning te krijgen, maar tot op heden niets. Het gaat oom woningbouw, mooilandmaasland in cuijk. Ik hoop dat u mij enigzins kan helpen of een goed advies kan geven bvd molly |
|
|
||||
|
||||
|
Molly,
Probeer het eens via het maatschappelijkwerk van je gemeente. Die kunnen misschien wel aangeven aan de woningbouw dat er urgentie achter moet zitten.