![]() |
|
|
|||
|
|||
|
dank je! Ik probeer nu een bezwaarschrift in te vullen, maar heb verder helemaal geen extra bewijzen. Hoe moet dat dan? De map bij het uwv zit eigenlijk al vol met spullen van mij. Alleen de nieuwst moet hij opvragen
|
|
|
||||
|
||||
|
als je om wat voor reden oolk met het uwv moet bellen, schrijf de naam van de geen op die aan de anderer kant van de lijn zit en ook de dag datum en tijd.
Schrijf een brief naar het hoofdkantoor in Amsterdam eb vertel het verhaal met naam en toenaam van de persoon die achter de telefoon zat en wat er allemaal is beloofd. Ik heb dat ook gedaan, ik belde iedere dag en heb een raport over het uwv gemaakt van 12 A4 blaadjes, en die zijn ook bij rader de kranten het ministerie en dergelijke gestuurd. Overal goed aan de bel trekken en het uwv netjes maar scherp te woord staan en dan komt het wel goed, ze moeten eerst gek worden van je daar groet kapoen |
|
|
|||
|
|||
|
Tja ik heb 28 jaar bij een grote firma gewerkt. De laatste 10 jaar kon je al nagaan dat het hele bedrijf in de uitverkoop werd gedaan. Om niet al te veel opschudding te veroorzaken, bij stukjes en beetjes.
Uiteindelijk 3 jaar in de WW gezeten. Werkgevers zitten niet op 50+ mensen te wachten. Toch besloot ik maar om werk ver beneden mijn niveau te aanvaarden. Ik had mijn been gebroken, en had therapie nodig. Bewegen dus. Ik ging bij een schoonmaakbedrijf werken. 3 uur per dag. En dat 6, en soms 7 dagen in de week. Minimumloon en geen reiskostenvergoeding. Maar het was goed voor de therapie. Veel trappen klimmen. Na verloop van tijd kreeg ik er een andere baan bij, weer 4 uur per dag werk. Ik dacht dat het goed samenging. Totdat ik de brieven van het UWV kreeg. Ik moest telkens de maandopgave van zowel het ene als het andere bedrijf opsturen, en ook nog cumulatief. Zo moest ik in mei de opgaven van januari, februari, maart en april van beide bedrijven opsturen (cumulatief). En dat elke maand die er op volgde. Ik heb de telefoon gepakt, dat dit gedoe toch wel al te gortig was, en ik kreeg als antwoord dat ik gewoon de plicht had om gegevens in te zenden als de ambtenaren erom vroegen. Ook al hadden ze die al meerdere malen ontvangen. Pure pesterij als je het mij vraagt. Hee... Al zeker 30 jaar gewerkt voor de gemeenschap, inclusief mijn diensttijd!! Ik heb toen die baan in de schoonmaak maar opgegeven. Ik kon immers 100% in dienst bij mijn andere baan. Maar waarom wordt eigen initiatief zo afgestraft. Het poetsen leverde me niet veel geld op, maar het was goed voor mijn revalidatie. Ik heb echt schijt aan het systeem, en aan de staat der Nederlanden. Ik hoop daarom, dat Nederlanders nog dit jaar wijs worden, en massaal op de SP stemmen. De enige manier om nog iets van dit land te kunnen maken. Het lijkt me een heel goed idee om de functies van ambtenaren verkiesbaar te maken. ![]() |